czwartek, 1 września 2011

Wyniki losowania

Witam Was serdecznie w ten piękny dzień, jakim jest pierwszy września! ;) Też się tak cieszycie, że znów wracamy do szkoły? 
Żeby nie przedłużać i wywołać uśmiech choć na jednej twarzy (twarzy zwycięzcy:)) podaję wyniki losowania urodzinowego, w którym do wygrania była książka Lesley Lokko "Gorzka czekolada". Jako że czasu na przeprowadzenie tradycyjnego karteczkowego losowania nie znalazłam, szczęśliwca wyłoniłam przy pomocy strony random.org. A wytypowanym numerkiem jest (szczęśliwa tym razem!) 13 - jako trzynasta zgłosiła się:

Gratuluję i proszę o kontakt mailowy (liliowa@onet.pl). :) Pozostałym dziękuję za tak liczny udział, cieszę się, że tyle osób wyraziło chęć skosztowania czekolady, mimo że zaoferowałam jedynie gorzką. ;) 
Pozdrawiam!

12 komentarze:

Cassiel pisze...

Gratuluję Aleey ;*

kasandra_85 pisze...

Gratuluję!!

dagusia1149 pisze...

Gratulacje!!!

Alannada pisze...

Serdeczne gratulacje Aleey :)

Pisany inaczej pisze...

Moje gratulacje :-)

Meme pisze...

Gratuluję ;D

Aleey pisze...

O jej, ale się cieszę ;D

Czarna Owca w Stadzie pisze...

Nie mam pojęcia, cóż to było za losowanie, bo dopiero co Cię odnalazłam. Znamy się chyba z Onetu ;D Ja na Onecie dalej siedzę, niedawno wróciłam do recenzowania ;DD

Czarna Owca w Stadzie pisze...

Cieszę się, że Ty również mnie pamiętasz =D

Czarna Owca w Stadzie pisze...

Znaczy, mam nadzieję, że pamiętasz ;P Jak będziesz gdzieś na blogu, to o sobie przypomnij.

Liliowa pisze...

Czarna Owco - jasne, że Cię pamiętam! :))

pomoceszkolne pisze...

Moje gratulacje :)

Prześlij komentarz